Nattamat à la Erik

Trööööööööött.

Ett power nap hittills idag. Somnade halv fyra inatt efter en uuuunderbar natt på skolan. Nattbuss. Hu det var faktiskt länge sedan!

Fick ett stört ryck när jag kom hem. Och diskade. Hur fungerar det där som kallas hjärna? Sedan var jag hungrig och öppnade kylen. Hmm....... jag kommer inte äta hemma imorgon kväll.... tänkte Erik....... och den där fetaosten är öppnad.........

Så det blev en nattmacka bestående av fetaost, honung, olivolja och lite salt. Mycket gott! Bara brödet saknades, för jag hade inget tinat. Inte helt säkert på att kreationen får kallas macka i detta fallet, men gjort är gjort. Gott var det!

Imorgon ska jag delkritiseras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0