Men oj titta jag finns!

Japp jag lever och frodas. Mestadels i skolan dock... Till exempel igår, söndag, då jag satt tills dagen blev måndag. Nu är det strax dags att ta sig tillbaka, med tre lunchlådor, fruktsallad, kladdkaka och några bananer redo för en lång-sittning.

Deadline: tisdag 17.00. Alltså imorgon. Därför.

Så här ser det ut. Ska göra en flytande fiskmarknad där man handlar fisk en meter under vattenytan. Mysko? Jepp, precis lagom mysko för mig. Här är modellen jag satt och knåpade med igår, med Glenmark Eriksson Strömstedt nostalgiskt dunkande i ritsalen:
En modell

Mmm nu måste jag åka in till skolan...Och höstmolnen kommer hänga över mig på vägen ser det ut som...

Något skvaller från släktkalaset förresten?:P

Kramar, Kladdkakan

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Erik!

Förutom att vi saknade dig, Anna och Johan var släktkalaset trevligt. Familjen Bengt Ingvert hade gjort en tipsrunda i Kristianstad. Roligt med frågor från min gamla hemstad. Gidde och Nora, som var de enda småpysarna, var roliga att se och höra på. Gidde visade trots sin ringa ålder ett stort intresse för flickor. I detta fallet Nora. Han ville krama och klappa henne jämt. Hon var dock lite svårflörtad.

Kram mormor

2008-09-22 @ 16:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0