Jag följer hellre reglerna än har roligt!

Fruktansvärt tråkigt uttryck, men fruktansvärt kul när Peter Dalle sa så i Skenbart nyss. Sitter och kollar film. Just nu på rummet, men nyss med polacken och indonesiskan i korridoren. De försod typ...lite...men skrattade ändå.

Fikat på Espresso House för tredje gången idag. Vad händer med mig??? Håller jag på att bli en fikoman???? Steget är väl inte så långt från kakoman till fikoman, så jag ligger ju sedan länge i riskzonen!

Gjorde "farmors mögelkakor" nyss, mördeg, mandelmassa och hallonsylt. Såg sedan att de ska vila över natten så kan inte smaka än:( Förutom att jag har smakat av smeten, mandelmassan, sylten och de ljumma kanterna....

Och nej, inte någon mormors hosta i dem.

Sovdags snart.... det är ju ändå fredag... och imorgon är det ju lördag... och jag ska vakna 06 för att gå till jobbet och sälja bröööd. Mums.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0