Ett liv??

Jag uppdaterade inte här igår? Ajaj. Hur ska man tolka detta?? Har jag skaffat ett riktigt liv?

Ja kanske.

Fullt upp igår. Först jobb på bageriet, sedan hem för att...baka. Jo. En superkladdis till Cesilias inflyttningsfest på kvällen. Många fina hemligheter i den lilla skapelsen...
mmmm...dreglet droppar
Själva festen var riktigt kul! Hägersten rockade. Fett najs. Asså. Precis. I bilden syns, förutom kladdisen, passionsfrukt- och chilidrinken som var stark.

Idag har jag varit svag.

Polacken Pjotr bakade äppelkaka nu på kvällen. Gott gott. Och skön känsla i korridoren nu. Vi börjar bli ett litet fint kollektiv, där även jag snart kommer snacka bruten svenska.

Kommentarer
Postat av: mostafa

fan jag måste baka en jävla kladdkada känner jag nu..

2008-09-08 @ 22:14:44
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0