En sista egobild

Ska snart vidga vyerna lite här. Men även idag vill jag att vi alla ägnar mig, Erik, en tanke. Aptrött precis som alla andra kvällar, så därför blir det bara ett par bilder från igår. Jag och ett par kompisar, även de med smått galna outfits, gav oss ut på gatan för en liten amatörtagning.

Har ännu inte bestämt om jag ska köra denna stilen privat...









Men jag hade nog fasen ryggat tillbaka om jag hade träffat mig själv en mörk natt i det skicket. Eller å andra sidan, det hade jag nog gjort oavsett hur jag hade sett ut... jag trivs bäst med att vara en.

Eh flum?

På tal om det, jag skapar ett instrument i skolan. Ja, ett musikinstrument. Ja, på Arktitekturskolan.

Slut för idag tack för idag. Erik är trött för e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0