Åh vad gott med lite fibrer

Brööööl! Vad jobbigt det är. Varit i skolan igen idag, efter en veckas croissantsglufsande samt slemhostande.

Ja så vad hann jag med i Frankrike, innan jag sjukade ner mig? På fredagen utnyttjade jag min kompis Leslies gratis-museum-kort och plockade Centre Pompidou, Grand Palais och Musée Caie Branley. Leslie tittade på tavlorna, jag hade mest blicken i taket och kollade in husen... Några crepes och till frukost nybakta croissanter och pain au chocolats, innan det var dags för matkulturen att bli mer amerikansk....

Godmorgon
Frukost: sötade flingot med sötat bröd med fruktsallad (konserverad). Lunch: korv med bröd. Mellanmål: popcorn. Kvällsmat: hamburgare. Fick ett fnatt och började leta bananer innanför Disneyområdet. Inplastade äpplen fanns i en (1) liten mataffär vid hotellet, men någon måtta får det vara.

Annars stod vi i kö en del. Däremellan åkte lite bergochdalbanor. Grrrryyyyymmmma bergochdalbanor ska tilläggas. Slår lätt både Liseberg och Gröna Lund tillsammans. Och jag gick runt på blandad sockerchock och adrenalinkick med ett leende till örsnibbarna. Typ så här:

Whooooosh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0