Mitt mål: fem kilo innan oktober är slut!

Japp! Så är det klart. Allt går att nå bara man har ett mål. Så nu har jag bestämt mig för en matchvikt och när jag ska ha uppnått den.

Fem kg på dryga två veckor känns inte orimligt. Omständigheterna är ju nämligen lite speciella. Bara två dagar tills jag flyger till Paris!

Och där finns: croissanter, pain au chocolats, macarons, crepes med nutella/grand marnier/kastanjepure, chokladpraliner, sötade disneypopcorn, plommon i likör, creme brulée, osv, osv, osv. Inga problem alls att bli fem kilo fett fetare!

Om det är någon som fortfarande inte är avundsjuk, jag ger gärna ut mitt nummer för ett litet skrytsamtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0