Grattis världen!

Frossa ordentligt nu. Förra året var mitt personliga bullintag sju stycken, inklusive diverse gratispresenter från Metro. Kommer nog bli svårt att slå idag, trots den enorma påsen bullar jag fick från jobbet. Delvis svartbrända och osäljbara, men vadå en hel påse kanelbullar från en mästerbagare!

För övrigt, grattis Erik. Jag har nu ett lägenhetskontrakt på en enorm 20-kvadratare på 15 våningen i Södermalms Studentskrapan. Jihooo!! Flyttar äntligen in i stan på riktigt (även om jag anser att Lappis tillhör Östermalm). Och redan om en månad!

Så kanske dags att visa lite väl utvalda redigerade och rekonstruerade bilder från kära Lappkärrsberget.

Detta är min väg från tunnelbanan:


Om jag inte väljer denna vägen det vill säga:



De ovårdade korna är grymma.

Nä nu ska jag krypa ur min morgonrock (tog min obligatoriska jobbat-på-bageriet-och-har-lite-att-ta-igen-2-timmars-tupplur  nyss), och bege mig till stan för lite kreolskans gryta och bullberg hos Rikard.

Kommentarer
Postat av: gabriella

åg grattis, vad roligt :)

jag kommer gärna och hälsar på :P

2008-10-05 @ 17:17:30
URL: http://melankolisk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0