Back to basic basics

Packa min stora lilla nya resväska nu. Älmhultståget imorgon eftermiddag.

Den stora lilla väskan är stort liten då jag köpte den med anledningen att jag behövde en liten väska, med att det sedan visade sig att den var ganska stor. Krångligt? Nja jag skyller bara på att min hjärna inte riktigt fungerar ibland. Den kostade ju bra 200 spänn i en av Fittjas mindre pålitliga affärer.

Så ner med tvättkorgen nu. Har aldrig utnyttjat mina kära föräldrar innan så tänkte att det måste det ju bli ändring på. Så ska låna deras maskiner lite...

Kommer för övrigt bli en sjukt schemaspäckad helg. Med start på Caffé Nero för en (oh la la shit pommes frites wow det är inte sant!) KÖPE-LUNCH imorgon.

Hälsa världen.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0