Ah vilken skön trötthet.....

Mmmm....Marabou....testat deras Premium Sesam idag. Mörk choklad som smakar frön. Lite gott.

Men det var egentligen inte det jag tänkte Mmm:a om. Chokladen bara råkade komma över mig. Nä jag är trött. Trött? Japp. Ovanligt? Nepp.

Men idag är det på ett bra sätt. Lite träningsvärk från igår, plus att jag har simtränat idag. Och som alla bör veta, så ger ju simträning den allra skönaste av trötthetar. Varenda muskel är varm och matt, huden smått fnösktorr och ögonen redan lite grusiga. Simtrött alltså.

Här var jag:


GIH-badet ur min synvinkel. Glömde nämligen sätta i linserna imorse. Så här skulle jag för övrigt sett ut i måndags, om jag själv skulle se mig utan glasögon:



Jag vet. Det var exhibi-Diddi som bara måstade visa upp ännu en bild på sig själv.

Ska skriva kontrakt imorgon. Det ska bli roligt.

Natti! /Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0