Varför inte? När kreativiteten väl flödar...

Pulka igår. Samt i förrgår. Samt på lunchen igår, i en fådd stjärtlapp i backen bredvid Stadsbiblioteket.

Men det var inte det jag skulle säga. Nej detta: jag har golvyta! Ca 2 kvadrat som man kan snurra runt på och göra piruetter eller vad man nu skulle vilja. Fick ett flyttryck när jag kom hem från pulkaåk i förorten igår, vid 23-tiden. Så började bygga ihop tv-bänkar, flytta soffor och bära bokhyllor. Och hoppas att jag inte dragit på mig allt för många fiender i huset...

Martin, för din skull en extra bild på pepparkak:

Erik och en lätt bajsad ängel.

Förresten nu snöar det. Och det är dags för mig att pulsa till skolan i snöskor och fårskinnspäls.

Kommentarer
Postat av: martin

bra! lite mer pepparkakskänsla på den! :D

2008-11-26 @ 11:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0