Ahhh. Hemma.... ...

Vad tusan! Något i denna världen är inte som det borde. Trodde jag skrev detta i onsdags, men det gjorde jag tydligen inte...


Ahhh. Hemma.... Innan tio!

Delkritik i skolan denna veckan. Dvs lärarna vill gnälla lite på grejer man ska tänka på nu halvvägs in i projektet. Dvs man ska ha producerat diverse ritningar od så de har något att fokusera sitt gnäll på. Dvs detta är vad mina näthinnor skådat mesta delen av min vakna tid senaste veckan:



Lägg märke på märket på middagen till höger. Euroshopper. Fulmüsli! Vilket öde!

Igår valde jag dock att äta en annan middag. En (1) kanelbulle. Den var dock snarare en limpa och gav enorm mättnadskänsla och ett utmärkt näringsintag. Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0