Tyvärr, besökstiden är över.

Så sitter jag åter på handlarens trapp. Nej. Men åter vid datorn framför utsikten på mitt lilla rum. Lite skillnader jämfört med förra gången jag skrev:

   1. Jag är svettklibbigare nu än förra gången. Är det sommar?
   2. Här luktar gummi. Luftmadrassgummi.
   3. Lite ensammare än vanligt.

Mamma, Martin (lillebror för oinvigda) och Emma (kompis sen grundskolan för oinvigda) hoppade på X2000 vid tretiden i eftermiddags. Detta efter en intensiv och jäkligt rolig helg. Många internskämt, många av dem samlade från en av helgens höjdpunkter, Roligt.Elakt.Aktuellt på Hamburger Börs. Bäst! Babben som Britney... så hett...

Också: fått visa upp min fina skola, shoppingdag i lördags, grillning hos Rönningesläkten, Happy Nation-debut (paradoxalt nog på deras säsongsavslut - kul!), Markus Krunegård-marathon, Valse à mille temps, lunch på Moderna Museet och ett antal Lindt-chokladkakor med knäcksmak (tack för tipset Sandra!)

Och inte att förglömma: paus från skolan! Märk väl morfar mfl: senaste veckan har jag varit i skolan i stort sett all vaken tid förutom när jag borstade tänderna. Till och med frukost där... varför? jo. Deadline på onsdag. Kommande dagarna blir marathon...

Nu ska Diddi sova!

Natti

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så lite så;) Hade också gärna proppat i mig några såna, men från och med igår är det kak- och godisförbud som råder för mig. Vi får se hur länge jag står ut...

2008-05-19 @ 15:28:25
URL: http://samunia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0