Uppdatering, London

Cheers everybody!


Just kommit hem efter att ha firat irlandsk St Patrick's Day pa diverse pubar i London. Inkl gron Guiness-hatt. Annu en halsosam dag i detta land av nyttigheter. Hrmm...


Sen jag kom hit i fredags har vi gatt runt, kollat pa byggnader, gatt lite, och kollat pa byggnader. Sett allt. Eller inte. Finns hur mycket som helst har!! Har egentligen bara brakdelat oss runt lite, men kanns verkligen som vi har varit igang heeela tiden. Man ar mer an slut nar man kommer hem.


Har det bra i min lilla bortskamda lagenhet. Eller, jag har det bortskamt i min braa lagenhet. Jaja. Mat i kylen och gosiga tacken i sangen. Mer an manga klasskompisar pa hostels kan vanta sig nar de kommer hem....

Imorgon ar sista dagen. Sen bar det av mot Stansted pa onsdag och en veckas ank-diet. Gott gott. Ska bli evinnerligt skont att komma ut pa landet lite. Stan suger....

Forresten, de kallar mig "sir" har. Alskar det:)

Good night, mate!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0