Rotfruktshysteri

Jag har en ganska ensidig diet just nu. Köpte kålrot, rotselleri och ett vitkålshuvud förra veckan. Och det är fortfarande minst hälften kvar av allt! Blir ju hur mycket mat som helst. Billigt.....

Men lite tråkigt blir det väl i längden, även om jag inte är så kräsen. Igår blev det rotfuktswok med rotmosbullar.

Lugn, jag äter frysta gamla matlådor på lunchen, så lite annat får jag i mig.

Varit på lindy-hop-kursen idag. Lite segt, vi kom inte längre än på det öppna huset för ett par veckor sen. Men det är kul! Och ungefär så här duktig är jag snart:

http://www.youtube.com/watch?v=mTg5V2oA_hY&feature=related

Eller....vi gjorde de första grundstegen idag.....

Nej nu ska jag snart hämta kålpuddingen från ugnen.

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter inte allt för gott. Kan tala om att din mamma och morfar håller på i köket och gör en omelett med bacon, tomat och lök. Låter väl inte så illa. Jag överlåter matlagningen till dem. Jag tjattar hellre med dig. Ha det bra. Kramar mormor

2008-03-05 @ 18:50:36
Postat av: Anonym

Det var Cubaomelett då vet du vad det är sa mamma.
DS

2008-03-05 @ 18:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0