Jag bara maste beratta!! (skryta...)

Alltsa, lagenheten jag bor i har lanar jag av en slakting till familjen som jag aupairade at i Frankrike. Har traffat dem nagra ganger, men det var iaf grymt schyst att lata mig sova har nar de sjalva inte ens ar hemma! Pa semester i tre veckor. Nar jag kom var kylen full med matlador at mig och sangen i the master bedroom baddad.

Men nu borjar det nastan bli absurt. Upptackte just att den hog med smutstvatt som jag sunkigt slangt pa golvet inte var kvar. Hittade den istallet i torktumlaren. Tvattad och torr av familjens staderska som tydligen varit har idag! Man blir ju nastan mer bortskamd an nar man bor hemma! ;)

Nej, nu ska jag sova!

Kram

Kommentarer
Postat av: Antonia

så skulle man minnsan ha det varje dag! Enjoy!

2008-03-18 @ 23:08:51
URL: http://tonia86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0