Taberaslunch

Åker till Älmhult imorgon (bara 6,5 timmes buss denna gången! 7,5 förra resan) så tänkte det kunde vara en bra idé att ta hand om alla små matbitar som låg i kylen idag. Blev en köttfärssås med lite alla möjliga grejer, från palsternacka till röda linser.  Testade Santa Marias chili-kakao-krydda på toppen och det smakade riktigt bra.Fotogenisk köttfärs?

Ikväll blir det grillning hos Mattias, sen fotboll och eventuellt ut senare:P Men jobbar sju imorgon så blir lugnt om jag inte ska stå och somna på bageriet. Just det måste kanske packa också....

Kommentarer
Postat av: gabriella

jaa boooka nuuu. annars kanske de tar slut

tänkte att om du inte är beredd på att vara i hbg runt sju åtta, så kan ju jag åka nån buss in :)

jag ska se typ, kent, håkan, kooks, death cab, familjen, säkert nåntill. hellacopters och hardcore superstar spelar på samma scen som kent fast innan så de kommer jag ju se :P

själv?

2008-06-18 @ 20:30:55
URL: http://melankolisk.blogspot.com
Postat av: gabriella

och maaarkuuuus kruuneegååård :D

2008-06-18 @ 23:30:30
URL: http://melankolisk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0