NYHET! DAGENS OUTFIT

Som Sveriges nya bloggdrottning måste jag självklart ha en "Dagens outfit"- punkt. Känner mig inspirerad att börja idag. Detta är alltså vad jag hade på mig idag:
Det regnade...
Uppfrån och ner: kapuschong med tillhörande regnjacka. Blött och kallt material. TeamSportia. Träningsbyxor, våta och slimmade. TeamSportia. På fötterna blöta skor och strumpor. PUB resp InterSport. Humör: sådär-glad.

Närbild på groomingen:
Blött...
Våt slickad lugg. Droppiga glasögon som jag knappt ser igenom. Lägg märke till solen som skiner genom fönstret, några minuter efter ett blött, fruset ösregn. Bitter??? Inte jag inte.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, vad skön du är Erik;) Ska bli kul att följa ditt klädbloggande! Snart kommer du kunna mäta dig med Sigrid och alla de dära:P Glöm dock inte att visa alla dina nyinköpta fynd (såg att du redan börjat med det), visa dina senaste materiella ha-begär och lägga upp bilder på inspirerande kändisar. Då blir du en fulländad bloggdrottning. Om nu det är målet;)

2008-06-12 @ 09:47:59
URL: http://samunia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0