Grattis i efterskott!

Tack, tack.

Lugn skön dag igår. Gick och lunchade och shoppade med Sofia, gav mig själv ett par solglasögon, sandaler och en Jan Hedh-bok om bröd. På kvällen gjorde Filip, Rikard och jag maffig lasagne som vi njöt till Zlatans kryss. Också ännu maffigare kolapajer från Nybergs. Mmmm...

Förra veckan i Älmhult:

*Kan skilja på Lönnebergaskinka och källarökt. Bananer 4011, tomater 4063, småfrallor 1341.

*Återupptäckte inlines som transportmedel, cykeln stod ju här.

*Såg glada studenter på flak och SpeakEasy. Vad beskedliga de är hemma. Flaken här är lite lätt dekis och ölsprut.

*Hade födelsedagskalaspicnic i mammas trädgård. Mycket trevligt! Foie gras var inte så populärt, kladdkakan okej även om den råkade stå dubbel tid i ugnen.

*Brände mig på axlarna. Äntligen! Kämpade verkligen för det sista dagarna, för att ta igen solen som skinit när jag stått på jobbet.

*Helsingborg för sol på stranden och grill hos Carina, Adam och Elias. Kul!! Speladefotboll mot Elias, 7 år. En mycket rättvis match, han vann med 10-9.

*Och så i måndags: lämnade mammas 12.45, kom hem till Lappis 22.00. Seg bussresa....

Ledig idag och imorgon! Shit vad ska jag göra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0