Varför är inte alla mer som mig?

Det är skönt att vara spontan och ledig. Kan inte fler vara lite mer spontana och lediga, och sluta planera upp all tid. För stackare som är lite segare med att bestämma sig är det tråkigt när alla plötsligt är upptagna när man till slut vill göra något.

Helt enkelt, om folk var lite mer som jag? Då hade alla varit veliga, och då inte bestämt sig förrän i sista stund. Och alla möten, träffar, aktiviteter och övrigt ståhej hade börjat tidigast femton minuter efter utsatt tid. Då hade jag ju inte varit sen!

PS. Mentor: Tiffany, som bjuder alla Viktväktare på Alladin, så att hon själv ser smalare ut. DS

PS2. Har jag någonsin sagt något positivt om inlines? Detta tillbakatages genast! Har än en gång inlinesat mig mellan mina föräldrars boenden. Denna gången från pappa till mamma, med samma 10 kg tunga bag. Denna gången i uppförsbacke. Denna gången i motvind. Bidrag till en bil, någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0