Jag känner mig lurad, INGEN SEXDRÖM????

Så har ännu en av världens sanningar uppdatats som ett falskt hittepå. Jordgubbar säljs inte hela sommaren, inte heller växer maskrosorna gula mellan april och september. Detta har vi konstaterat redan.

Men nu alldeles nyss. Jag satt och slötittade på Singin Bee på trean (för övrigt nutidens mest överproducerade tv-program) när Bryan Adams "Summer of 69" dök upp som en av kareokelåtarna för deltagarna att sjunga.

"I got my first real six-string
Bought it at the five-and-dime"

Vänta. Va? Six-string?? Sen när???

Jag har i hela mitt 21-åriga liv hört, sjungit och nynnat den raden som "I had my first real sex-dream". Inte för att jag är ett perverst snusko, men den går ju så! Eller?

Eller?

Snälla någon, säg att Trean ljuger och gör mitt liv komplett igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0