Får stanna i mitt snuskiga kök...

Skönt. Lite bättre nu. Så jag funderar nästan på att åka in till stan idag. Måste köpa en basker och små franska flaggor till L'amour à la francaise på lördag. Sedan får jag åka till jobbet någon dag och köpa baguetter:) Det är alltså min fest på lördag. Lämnar ju stan sedan och vill träffa alla innan jag drar.

Så jag har kollat upp lite kladdkakerecept också:P

Men buhu. Det blir ingen flytt i september. Hade fått erbjudande om en student-etta (med eget kök, tjohoo!) på sextonde våningen (tjohoo tjohoo) i Skrapan. Men den gick tydligen "tyvärr till en annan sökande"...

Så det blir till att vara kvar lite till här i korridoren. Köket har något av en all-time-low quality... Imorse lekte jag köks-hitler och fyllde en sopsäck med äcklig disk som har legat i diskhon en vecka. Kände mig härligt gnällig.

Nu ska jag kurera mig och äta frukt!

Snorkram från Erik

PS. Pigga gärna upp mig med en kommentar. DS

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha yes bara att ta en runda till ;)

2008-07-11 @ 00:50:40
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0