15 timmars resa. Mot exotiska Värmland!

Om några timmar bär det av. Mot Hässleholm och nattåget, via bl a Karlstad, och framme i Arvika imorgon förmiddag. Då blir det festival! Många jag måste se redan imorgon, bland andra Håkan Hellström, Markus Krunegård och Timo Räisininen. Wuhoo!

Råkade se ut som en präst idag. En vit t-shirt under en svart skjorta med ståkrage. Inte så smart. Ingen som kom och biktade sig dock.

Nu är jag borta från Älmhult några veckor. Stoora kramar till alla som vill ta emot!

Erik

Kommentarer
Postat av: Michelle

Javisst! Jaså, låter som om du har bra musiksmak..! :D Nej, Peace and Love dög för mig.

Trevlig resa!

2008-07-02 @ 23:53:55
URL: http://ijustgotit.blogg.se/
Postat av: Miss C

Då har du upplevt en bit av mina gamla hemtrakter..!Nåå hur var det på festivalen?

Regnade det något??;) Hoppas allt är bra med dig?! KramiS

2008-07-06 @ 22:53:09
URL: http://cutebysussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0