Viktiga upptäckter!!!

Nej! Körsbärslikören i Aladin-asken är inte god. Fick för mig igår att jag ju har blivit lite äldre än när man som spoling spottade ut den så fort chokladen nuddade tungan. Igår kunde jag dock hålla mig ifrån spottandet, men fy, gott var det ju inte!

Love is Gone med David Guetta har en rysligt rolig video! Det bästa är sluggot som slafsar in ägg och gumman med trumsetet:) kolla in:

http://www.youtube.com/watch?v=beGjncfEPt8

Black Jack på Granada ikväll. Sväng era lurviga.

Kram

Kommentarer
Postat av: Samunia

Åh, en etta i innerstan vore super:) Jo, jul och nyår har varit bra, men är sjuk igen för hundrade gången inom loppet av några månader. Och så den där portfoliostressen också... Haft ett bra lov själv då?

Förresten tänkte jag tipsa om att man först suger i sig körsbärslikören, som för övrigt faktiskt smakar helt ok, sen mumsar man i sig chokladen. Godare än om man ska trycka i sig hela på en gång. Då smakar den faktiskt ganska äckligt;)

2008-01-06 @ 11:11:13
URL: http://samunia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0