Underlig dag igår

Utdrag ur gårdagen:

10.00 Dödsparad i garaget under skolan. Ett annat lärarlag har haft "dödsmasker" som första del i nya projektet. Igår hade de en aningen skum parad. Läskigt! Mest skrämd blev nog den stackars diplomaten som just ställt sin bil där och blev förföljd av en rad arkitektstudenter i väldigt underliga utklädnader.

Jag försökte alltså förklara det på ett förståeligt sätt. Undrar varför jag ens försökte...

16.30 Satt och jobbade på ritsalen. Första gången jag upplevt kombon sektionsritande, vin och disneymusik på hög volym.

18.00-23.30 Jag och två kompisar gjorde en platsmodell. Årsta holmar byggd i sockerkaka. Med kladdkaka för att symbolisera sumpmark och marsipanbollar för träden. Som pricken över i smetade vi glasyr där det finns klippor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0