Inlegg fra en litten gutt

Tjo tjo!

Nå er jeg hjemme igen da. Ackurrat skjönt att busseturen er avslutt, den vart icke morskomt! Oslo var dock kempe fint. Det tog dock ett littet tag innen jeg vante meg vid hvordan byen viste seg, den forste daget likte jeg Olso icke!

Helsefyrn vad kempigt det ar att skrive norsk!

Og tanketroligt å likke svårt att lese...

En kempeviktigt sak jeg hunte med: Treffte kussin Anna på fredags. Ackurrat kempetrevligt! Har icke treffet hona sen gåsaspisningen i höstetid! Var till og med og helste på på arbetet hennes, den lille afferen. Og ackurrat, Snickers-isen som jeg fick smake var kempe-godt, men må sege att jordbärsisen icke riktigt hållte samme klass som den jeg sjelv server på mitt eget glassejobbeplats.

Nå må jeg ackurrat snofsepofse i madrassen mit! Öjne mine gruser seg och jeg er trötter som en klubbat sel. Norskelivet ter på ens kroppekrafter!

Nattsing nattsing alle mine svenske venner,

Runar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0