En vanlig midsommarhelg...

God fortsättning!

Jäklar vad trött jag är! Har jobbat hela dagen så händerna luktar pistage och skosulorna är fulla med strössel... Men så är jag ju också lite rikare än jag var imorse:)

Var på midsommarfest med klassen i fredags. Vår konstnärslärare hade dagsljuslampor i sin atelje och där satt vi och käkade sill och nubbe. Hon visade några av hennes tavlor också, bland annat "Jag har lämnat Mark, inne i trädgården mötte jag Lucy", som helt seriöst var en enorm vit tavelduk med typ tjugo små färgkluttar. Jag är enormt imponerad....

Sen igår var jag ute och gick med två kompisar. Skulle ner till Årsta holmar så jag kunde ta mig en titt på platsen för vårt nya projekt. Det gick sådär:

#1  Vi tog tunnelbanan till Skanstull för att gå därifrån, vilket var en väldig omväg.
#2  Det blåste och regnade så vi höll på att flyga iväg.
#3  När vi kom fram till öarna hade det hunnit bli mörkt.
#4  Eftersom det var lördag hade de tydligen låst grindarna till den lilla bron som vi hade tänkt ta.

Sammanfattning: Jag såg ingenting.

Nu ska jag sova!! Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0