Det blev en liten bulle!

Ahhhhhhh.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Har kommite igång med projektet nu. Linjerna kom igårkväll, precis innan jag skulle somna. Det blir ett kanelbulleformad andaktsrum och en snirklig väg genom skogen. Låter väl bra?

Litt om Norge: träffade några som pluggade landskapsarkitektur utanför Lund. "Men då känner du kanske ...?" frågade en kille när jag sagt att jag kom från Älmhult. Jag funderade lite, sen kom jag på att personen han snackade om är en kusin till nära kompis i Älmhult. Funderade lite till, just det hennes pojkvän var ju min granne. Funderade lite till, just det hennes syster kontaktade mig om lite tips när hon var aupair. Vadå att världen är liten??? I alla fall Älmhult...

Låten i Fritidsresor är Your Song!! I en lite tillsoulad version, men ändå det hörs ju inte alls! Shit vad bra det är. Billy Paul....

Nepp dusch och säng nu. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0