Då var det året igångrullat...

2008 nu om någon missat.

Nyår i en stuga på blekingska Sturkö var riktigt kul! Mat och vin och spel och lekar. Vid tolvslaget blev det en liten fototävling, "fånga bästa fyrverkeribilden", (eller var det bara jag som uppfattade det så?) så vi var flera som stod med kamerorna i luften. Själv fick jag mest rök. Dock lyckades jag med den fina bedriften att hälla ett full champagneglas rakt i ansiktet på mig själv. Det var en vild raket som lyckades överglänsa mänskligheten i intelligens... Jag blev blöt och halsduken luktar numera lätt alkis. Funderar på att tvätta den.

Sen har det blivit en del jobbande. Sista passet imorgon, ska spendera kvällen i Haganäsbadets badvaktsbås. Det har väl inte direkt varit högtryck när det gäller badande denna veckan. Vad gör folk? De kan ju garanterat inte vara ute och åka skidor! Kul att vara tillbaka. Har saknat att slangspola WC:ar och plocka andras hår ur duschbrunnarna....

Nepp nu skall här sovas! Delar rum med min kära bror nu hos pappa och det gäller att tajma sänggåendet lite om jag inte ska bli utkastad...

Natti natti. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0