Sista veckan innan inlämning!

Börjar bli lite smågalet i skolan nu. Men det är ju bara början än. Projektet ("kyrkogården" alltså) ska vara klart på fredag, och med det alla ritningar, modeller, konceptbilder och presentationer. Jag är fortfarande oroväckande lugn, men har egentligen inte så mycket klart än:S Men men, fyra dagar kvar. Och dygnen är ju ganska långa...

Festen i lördags var riktigt kul! Bartenderfaktorn var lite varierande, men Martin som blandade ihop mojitosarna mm var en fena. Tilltuggen fläskkor snittar med rotmos och slottsenap försvann ganska fort, men kladdkakan med limeglasyr (dregel) var slut på två färgglada sekunder. Carola fick blandade betyg och mot slutet blev det en uppvisning i Lena Philipssons mikrofondans. Sofia och Rikard visade också upp enorma potentialer i jonglering med baby bel-ost.

Min kamera var framme ganska flitigt under kvällen. Blev totalt 170 bilder, varav 60 nu hittat till Facebook. Verkar ha utlöst ett krig om vem som kan skriva flest kommentarer, sedan igår kväll har jag fått 81 nya mejl från en facebook-adress.

82.

Ska nog läsa dem nu. Spännande...

...

Kram iaf! 83. Kul att du hittat hit förresten Antonia! Ska ta en titt på vad du hittar på med. Får snart bli en reunion på Capri tycker jag....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet inte hur jag hittade hit, men kul o läsa din blogg iaf! Min kan uppfattas dom smått flumig=)

Capri måste de bli.. helt underbart ju!
Krama

2008-02-18 @ 22:48:43
URL: http://tonia86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0