Om en snyltig dag

Tjo. Hemma på en av mina 18 kvadrat nu. Jobbat. Dagen gick fort idag, och jag ar hunnit smakat av en hel del mumsiga glassmaker. En gubbe som presenterade sig som "officiell glassprovare från Svenska Glassätares Riksförbund" kom förbi och smakade tiramisuglassen. Eller var han verkligen den han sa? Ingen aning. Jag har tappat känslan för ironi efter Mr Sjögrens totalt oanalysbara inhopp i mitt liv igår.

Ska snart sova, men måste bara berätta om en av de stora fördelarna av att vara insyltat i ett lite lätt prettokulturellt sammanhang som arkitektkåren. Vernissagen. I torsdags var det inledning på möbelmässan, så ett antal möbelbutiker i stan hade lite fest och firande. Hann bli bjuden från allt från isterband och ostkaka till snittar och champagne. Behövde inte ens göra middag på kvällen:)

Nu börjar snart vecka två bakifrån på det här projektet (ok, jag fattar i alla fall vad jag menar). Alltså dags att börja knyta ihop och fixa presentationen.

Ja just det ja, nu skulle jag ju sova var det sagt. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0