Nyinflyttad!!

Nja, helt ny är jag väl inte här i korridoren. Men ikväll blir det inflyttningsfest! En bunt arkitektstudenter, en samling blandade korridorsfolk och några andra kompisar som kryddar lite. Eller snarare, umgängeskretsen här är ganska snäv än... blir iaf drinktema ikväll med shakers, recept och sockerlag. Ska snart ner och handla mynta så det kan bli lite mojitos:)

I början av veckan var jag hemma sjuk. Lite lagom feber, trött nog för att inte kunna gå till skolan, men pigg nog att uppskatta att vara hemma. Blev en del filmer och reprisen av Let's Dance.

Sedan blev det effektivt jobbande i skolan. Inlämning på fredag, så det börjar bli lite stressångor i ritsalsluften. Antar att skolan är minst halvfull nu, trots att det är lördag.

Börjar bli ordentligt laddad inför Frankrike-resan i mars! Ska bli så kul att komma tillbaka till Monflanquin och familjen där! Sedan kommer jag hem, prick på min lille brors födelsedag. Börjar bli lite sugen på att hem och hälsa på, men budgeten tillät inte så täta hembesök i vår:( men sen kommer jag i början av maj. Shit jag ska på bröllop!

Nej nu är det dags att fräscha upp sig lite och ge sig ut på stan! Ut i solen!!! Ah vad härligt att våren har kommit! Lite kallt ännu bara...

Skriv gärna en kommentar! Kul att se om någon läser...

Kram alla!
Erik

Kommentarer
Postat av: Samunia

Men Erik! Ska du blanda drinkar och har inte bjudit mig? Det ska jag komma ihåg...:P Ser verkligen fram emot Björns uppträdande ikväll. Han är så skön! Ha så kul ikväll!

2008-02-16 @ 18:34:53
URL: http://samunia.blogg.se
Postat av: mormor

Klart att jag läser din blogg. Hoppas att du har trevligt på inflyttningsfesten. Kram mormor.

2008-02-16 @ 21:35:06
Postat av: Anna

Hoppas du hade roligt på festen igår, och att dina mojitos var riktigt goda ;) Nästan så att jag satt mig på ett flyg bara för att smaka =)
Kram

2008-02-17 @ 15:23:03
Postat av: Antonia

Jag har också snöat in på din blogg! Måste säg att den är riktigt underhållande!
Hoppas du har de bra i huvudstaden, allt är väl bättre än Älmhult..=)
Ha de gott, kram Antonia

2008-02-17 @ 17:55:57
URL: http://tonia86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0