It's a small world....och jag är klar!

Wictor och jag var bästa kompisar i grundskolan. Lekte typ hela tiden. Sedan flyttade han plötsligt till Osby när vi var fjorton. Sedan dess har jag faktiskt inte ens sett honom, än mindre pratat med honom. Förrän idag! Såg inte skymten av honom när han bodde två mil bort, så knallar han in i Gallerian i centrala Stockholm och bestämmer sig för att köpa italiensk glass en blåsig februaridag! Så jäkla roligt!

Annars idag? Jobbat full dag för anda dagen i rad. Precis efter en sju vecka i skolan. En kväll till 01, en till 04, och sedan struntade jag i att sova natten till fredagen...Men det blev klart! Hann färdigt med allt som skulle in ungefär en halvtimme innan deadline fredag eftermiddag. Skönt att det (typ ) är slut!! Kritik imorgon. Spännande.

Nyponsoppa. Bra stanna-vaken-mat.

Förresten, i Gallerian idag såg jag också en människa klädd i riktigt white-trashiga håliga strumpbyxor, minikorta jeansshorts och topp och piffig dunjacka. Hårt sminkad. Kuunde kanske varit snyggt. Om det inte var en 60+ manlig transa....

Nu ska jag sova. Varit en måttligt lugn helg..... natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0