I love Europe!!

Hjälp vilken kalkon!!! Och den gick vidare... huu.....

Men Björn Gustafsson var ju grym! Haha vad vi skrattade!

Igår festade jag med en kompis. Först var vi hos kompisens kompis och drack vin och spelade Guitar Hero. Skitkul spel, kände mig som Keith Richards:) Sedan blev vi övertalade att gå ut till ett nyöppnande ställe på Riddarholmen. Lämnade väskan och skolväskan hos kompisens kompis. "Kommer och hämtar den imorgon, ändå inget jag behöver". Så mobilen, plånboken och kameran i fickan och ut och röjde. När jag sent och trött kom tillbaka till Lappis och stod utanför huset kom jag på en sak. Nycklarna. I väskan. Hos kompisens kompis. Direkt tillbaka till bussen, vänta, åka tillbaka till stan, och fick sova på en madrass hos Mattias.

Så idag blev resten lugnt när jag till slut vaknade.

Pju jag ska jobba imorgon. Jobbigt. Glassigt.

Natti. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0