Var sak har sin plats...

...och var frack har sitt palats. Som man också kan säga.

Nå vilket passar bäst, om man jämför med föregående inlägg?
   1 Frack i köpcentrum
   2 Frack tillsammans med ett glas mousserande i Gyllene salen



För övrigt kan jag intyga, att Gyllene salen är väldigt gyllene. Däremot är Blå hallen knappast särskilt blå:



Nog med skryt. Nu till den bistra verkligheten! Man måste vara fin för att lida pin! Dessa fina skavsår fick jag från min nyköpta väl kragstärkta frackskjorta:



Se bara hur ledsen och sålt-smöret-och-tappat-pengarna jag ser ut!

För övrigt fick jag en hyfsad bild på orkestern när det övade julmarcher:



Och precis som igår gick det rysningar i ilfart genom kroppen i slutspurten av Helga Natt.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du e allt stilig du!

2008-12-18 @ 22:19:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0