Snacka om kvalitetstid!

Pappa är i stan. Fullpackat jobbschema, men kaanske en liten lucka imorgon. Så vi kaanske hinner ses typ en timme på eftermiddagen.

Nu är det dags att släcka adventsstaken och sussa. Blev ju knappast en hel natts sömn inatt heller... Och imorgon är det dags: att kasta sig in i hajarnas stora gap och ta emot kritik för biblioteksprojektet. Och sedan sucka antiklimax-sucken efteråt. Tänka "i två månader har jag jobbat. I två veckor har jag jobbat riktigt intensivt. I en vecka har jag i princip bott på skolan. Varför?" Men det hör väl till.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: ingenfantasi

Shit! Den här bloggen bestal mig på halva min dag! But I'll be back :-)

2008-12-11 @ 17:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0