Nästan julafton!

Julafton!

I alla fall hos mamma. Hos pappa blir det julafton först imorgon.

Ätit julmat och nu rullar några avsnitt av Sunes jul innan det är utdelning av några julklappar.

"Sluta! Ni förstör mina änglar!"

"Ja den var bra, den tar vi!"

"Är maken hemma?!"

"Men Sune, vad jag får skämmas för. Dig!"

Några exempel på välkända sune-citat. Som alla som umgås med mig, min mor och min mor de närmaste veckorna kommer få höra. Vi är en fin skara Sune-nördar.

För övrig ska jag jobba imorgon. JOBBA! IMORGON!! JULAFTON!!!

Konsum ringde och hade kris. Och jag gav efter för kapitalismen. En tusenlapp extra för en förmiddag smakade för gott i hjärnan...



JULMAT! Ah vad magsäcken njöt... Han till höger vars lugg faller ner i ansiktet är jag. Det lilla barnet till vänster är lillebror.


Kommentarer
Postat av: martin

barn?

2008-12-23 @ 23:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0