Nä dra mig baklänges, nu har jag sett allt!

Tam-taram.

Har varit fanbärare för arkitektursektionen  i Stadshuset idag. Några sönderpluggade kht-are fick examinerades och jag hade lyckats glida in på ett bananskal.

Kan nu på mitt cv lägga till: Har hört Helga Natt live, inkl operasångare och orkester. Rysningarna pirrade som pubertala råttor genom kroppen under hela uppträdet.

Repris igen imorgon. Då ska dagen avslutas med trerätters på Stadshuskällaren som lön för att vi står och får kramp i armarna av femtonminuterspass med tunga flaggor.

Men åter till idag. Efter ceremonin var Victor och jag på snabb shopping i Skrapan. Lat som jag är orkade jag inte byta om, så det blev en köpcentrumrunda i högtidsklädsel. Fick ett par smått undrande blickar...

Men vad gör man inte för att glädja de stackars söderborna.

Kommentarer
Postat av: martin

tjusigt värre :)

2008-12-17 @ 22:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0