Jonathan, jag ser ljuset!

Okej kanske inte klockrent citat. Jag är inte döende. Men jag är klar med projektet! Deadline var egentligen för sex timmar sedan, men läraren sa att det var okej att lämna in fram till 08 imorgon. Och jag hade i och för sig satt en egen tidsplan, enligt vilken jag skulle ha skrivit ut redan 08.00 idag. Jaja, femton timmar hit eller dit. "Det är en världslig sak", som en liten tjock man i sina bästa år hade sagt.

Se här ett litet smakprov:



Nu ska jag fira genom en hel natts sömn! :D

Kommentarer
Postat av: malin

Hej! :) Är du kanske sugen på en ny bloggdesign? Isåfall tycker jag att du ska kolla in min sida där jag lottar ut gratis bloggdesigner, har auktioner, och designar personliga bloggdesigner :)

2008-12-10 @ 19:57:16
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/
Postat av: [email protected]



Grattis Erik!



Nu har du verkligen förtjänat en hel natts sömn. Sov gott!



Mormor

2008-12-10 @ 22:18:07
Postat av: [email protected]



Grattis Erik!



Nu har du verkligen förtjänat en hel natts sömn. Sov gott!



Mormor

2008-12-10 @ 22:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0