En morot för att rena de smutsiga fabrikerna

VI VANN!!

Som vi kämpade. Möten, kavling,smält socker och en tveksam transport. Men allt är värt det nu när karriären kommer ta fart på riktigt. Får riktigt värja för alla tonårsflickor som vill ha autografer. Fotografer följer varje steg jag tar och Stjärnor på is 2009 samt diverse andra erbjudanden som jag dock inte får tala om har dykt upp.

Nja jag vet inte faktiskt. Inte så hysteriskt än faktiskt. Men så jäkla kul när de läste upp vårt bidrag på Arkitekturmuséets prisutdelning igår! Pris: 200 kr presentkort i Moderna muséets butik. Dvs ca 40 kr per person. Dvs ca ett halvt suddi med muséumbutikspriser. Men detta var ju bara en bonus, det var ju faktiskt för berömmelsen vi tävlade.

Freja, Cesilia, Lily, Linda och jag (AnnaMaria saknas). Notera den lilla ungen som tittar på fel bidrag!


Vi firade med tantfika på Sturekatten. Bakom det otroligt traditionella pepparkakshuset syns Lily och nästan Freja.

Nu ska jag ner i till Friskis och träna. Jakten tillbaka till ett normalt liv har börjat, efter marathonsittandet i betongbunkern.

Kommentarer
Postat av: solveig eriksson

Grattis Erik!

Verkligen roligt att ni vann.

Du ska få en grattiskram när vi ses.

Mormor

2008-12-15 @ 17:54:17
Postat av: solveig eriksson

Grattis Erik!

Verkligen roligt att ni vann.

Du ska få en grattiskram när vi ses.

Mormor

2008-12-15 @ 17:54:48
Postat av: martin

grattis! :D men kanske lite pinsamt att jag kallade det bidraget så fult i tidigare kommentarer. men jag skyller starkt på att alla andra var mycket fulare och att jag inte visste att det var ditt bidrag. :)

2008-12-15 @ 18:07:47
Postat av: mamma

Grattis! Men vad är det för min du har på bilden???

2008-12-15 @ 22:37:52
Postat av: Anonym

bild på kakan?

2008-12-16 @ 00:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0