Okej, jag förstår varför det är ett yrke.

Jag var nyss och klippte mig. Ganska nära härifrån.

I badrummet. Tänkte bara putsa till lite som jag tyckte frisören hade missat sist.

Shit! Jag förstår att det krävs några år i skolan för att få ha saxen som arbetskamrat! Att hålla håret med ena handen och klippa med andra. Och se det hela spegelvänt. Nej. Inte bra. Ni får inte se resultatet på huvudet. Men kan bjuda på de avfallna stråna:
Klipp klipp klipp. Det var gratis! Vilket klipp! Ha ha. Förlåt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

hehe oekj. jaa de är som kul att visa lite uppskattning när jag får komma och bo hos dom när jag ska plugga som :) så liten present får dom =)

2008-08-26 @ 22:46:31
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0