Nu ska 34 i himlen in!

...eller jag ska i alla fall städa mitt rum. Har börjat med några garderober. Mycket som ska ut. Tyvärr inte så mycket som borde ut.

Jag är en nostalgisk människa.

Här är ett litet bildbevis. Min kära bror lyckades ta 104 bilder på cirka 4 minuter. Och nej, det var inte en kamera med film.

Clearing the wardrobes
Förklaring: bild nr 1: letar i strumplådan. Bild nr 2: ett par gamla jeans som inte blivit burna denna sidan studenten. Bild nr tre: mina gamla högteknologiska orienteringskalsonger som inte blivit burna denna sidan sista-gången-jag-orienterade. Bild 4: en regnkappa från Ikea som jag inte vet varför jag har.

Tillägg till alla bilder: överst i bilden: en cowboyhatt från HM som jag för två år sedan tyckte var ett fynd. Har aldrig använt den bland folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0