Nöjdast i världen!!

Blip! Blop! Hurra!
Bana 21! Jag har alltså klarat 20!! Ta-dah, som Scissor Sisters skulle sagt...
Och ja Sandra, tyvärr. 20 är svårare än 19 :(

Nöjd del II: Bröden, som blev klara strax innan klockan slog 02, blev de snyggaste jag gjort.
Ok lite redigerat. Men gott!
Och för första gången luktade det verkligen bageri när jag tog ut dem ur ugnen. Precis som på underbara Valhallabageriet där jag hoppas jag är tillbaka och säljer bröd snart.

Sista dagen i Älmhult idag för övrigt. Blir städa stökigt rum, tvätta och packa och sen ta X2000 imorgon bitti. Och öva på stockholmskan igen.

Kommentarer
Postat av: Antonia

Jag e fast på bana 17..! Inte alls beroende framkallande=)

2008-08-19 @ 22:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0