Läskiga undulater.

Har just kommit hem från Ida och Krilles leksaksparadis. Ida hade födelsedagsfest igår (fyller år idag, grattis!) och folk satt bänkade framför de utmärkta partytricken Guitar Hero, Singstar och DDR. Jag sjöng bland annat en smäcktande vacker version av Total Eclipse of the Heart.

Sedan har de en undulat också, som fick flyga fritt i lägenheten idag. En undulat som tyckte om att skrämma mig med hysteriskt flaxande precis bredvid mina öron. Varpå jag hysteriskt hoppade till och fick en "vifta-bort-getingen"-impuls. Som genom ett under klarade sig både fågeln och jag oskadda.

Ikväll ska jag nog se Hitchcocks Fåglarna. Bra eller dålig idé?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0