I'm back. Back in the Stockholm groove.

Tänker så klart på Kiss-låten New York groove. Grym låt. Men bor ju inte i New York.

Vad har jag gjort idag, första hela dagen i Stockholm efter Älmhult-semestern? Först och främst: jag har simtränat! Otroligt skönt att göra några längder frisim och till och med våga sig på lite fjäril. Blev så sugen att börja igen när jag såg OS-simningen. Har årskort här nu:
Lite större än Haganäs
Och nu en äcklig tankte. Du kan faktiskt sluta läsa för detta är något du alls vill läsa om. Men jag satt i bastun och tänkte. Hur mycket snusk finns det inte i de där heta träbänkarna egentligen? Jo det flesta sitter ju på handdukar, men alla andra! Nakna, svettiga rumpor och hudavlagringar. För att inte tala om vad en blöt prutt skulle kunna lämna efter sig. Haha vad var det jag sa, nu sitter du där och klöks! Jag sa ju faktiskt till om att inte läsa.

Ja, jag använder självklart handduk!

Shoppat lite också. Återuppväckte tillfälligt mitt gamla Disneynörderi och köpte två böcker. Samt smet in på Weekdays när det började ösregna. Detta var vad jag fann:
Cheap cheap monday
Byxorna kan vara kul vid utgång nån gång, och den otajta tshirten kändes lite lagom arty farty trendnisse inför skolan. Men priset! Totalt 200 kr, för jeans och tröja. Fynd eller flopp?

Nu är det nästan läggdags, för jag tänkte upp och gymma imorgon. Nästan mer motionskåt än bloggkåt nuförtiden. Sa jag att det var en 45 minuters cykeltur att ta sig hem från badet? Puh vilken hurtbulle man kan vara.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0