I bloggvikariens spår

Till att börja med: stort tack till min lille blogg-prao Rikard som så vackert beskrev min fula kladdkaka i förra inlägget. Här kommer bilden han lovade:
Mmmm...smakade faktiskt lite bättre än den såg ut!
För innehållsförteckning, se Rikards inlägg nedan. Det är alltså en kiwiglasyr jag testade under nougaten. Som alltså inte såg så aptitlig ut...

Efter kladdkakan (förrätt) åkte jag till BarCelona på Kulturhuset för middag med en nära släkting. Min mammas kusins hustrus kusin (dvs mina sysslingars mors kusin). Vi träffas regelbundet, en gång om året, och åker oss kräksugna på Gröna Lund. Har inte blivit något Grönan än i år, så vi fick improvisera fritt för att få in vår träff. Så här gott såg den spanska plockmaten ut:
Ta med fingrarna bara!
Mmm...hade det bara varit typ 20 grader varmare hade man kunnat tro att vi var i Spanien på riktigt!

För övrigt anser jag att skolan börjar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Angelica

hahahahahah jaaa men det låter bra :D ;D

jaa altså usch, jag hatar när någon bakar, så göder dom typ en man kan inte stå emot nästna men igår gjorde jag det, man ska ju inte äta fika mitt i natten.. men idag under fm så syndade jag ;P och det var värt varenda tugga ;D

2008-08-28 @ 01:12:10
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Ann

Nu blev ja ju hungrig!

2008-08-28 @ 06:18:24
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: En svärmorsdröm

Skit i utseendet! Det är smaken som räknas, men jag håller med om att den inte såg hur god ut som helst. Ha en bra dag!

2008-08-28 @ 11:12:01
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0