Het och söt - del II

Fortsättning från

http://ingvert.blogg.se/2008/august/het-och-sot.html

Mamma har färgat håret på mig idag. Toning som jag fått från en kille på Schwarzkopf. Som Sveriges nya bloggdrottning måste jag ju visa bilder på mina sponsrade produkter (Schwarzkopf, kontakta mig för kontonummer ang reklampengarna):
Gratisprylar

Och lite självupptagna bilder på hur resultatet blev. PS. Det är jäkligt svårt att fota sig själv. Detaljerna från mammas badrum bjuder jag på.

Blågrå
Schwarzkopfad hemma

Och en liten kladdkakebild så klart:
Chokochock
Det vita är grädde. Det mörka i kakan är hyfsat äcklig estnisk mörk choklad, 2 kr chokladkakan. Det bruna på toppen Dubbelnougat. Det röda chili, molto gotto. Det bruna vid sidan Tabasco. Inte gott! Men nu vet jag det.

PS. Kommentarer är kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0