Heder åt Heath

Shit vad bra. Såg Batman the Dark Knight idag.

Heath Ledger får en Oscar. Kan jag slå vad om. Hans Jokern var helt grymt fantastiskt störd.

Tyvärr missade jag Cesar, en kompis till mig som tydligen skulle synas som statist i en scen med Maggie Gyllenhaal. Så fort hon var i bild letade jag efter en amerikansk-filipin i bild. Men missade som sagt.

Enda minuset med filmen: ca en timme för lång. Liksom alla andra filmer med megabudgetar. Eriks obligatoriska tupplur infann sig nån halvtimme innan filmen var slut.

Tips: en 400 g chokladask är skönt snobbigt filmgodis. Konsum rear ut Nestlé-askar just nu. En för 92.50, köp två för 50 kr. Helt okej erbjudande enligt mig.

Tips 2 (enligt Rebeckas erfarenhet): sitt inte med en öppnad vattenflaska i handen när det kommer en överraskande scen. De bredvid dig blir så blöta när du hoppar till (enligt min erfarenhet)

Biogodis
Biogodis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0