Blind? - Nej nej jag ser prima

Just hemma nu. Firade av det storslagna sommarlovets återtåg till de glömda kalendrarnas tillvaro. På F12. Ett av de flumsnobbigaste ställena i Stockholm. Med sjukt skön musik. Det snurrar i min skalle, följt av Jag är en vampyr. Tecknet på en DJ med sofistikerad smak.

Cyklade dit och hem. Regn. Piss. Dock uppehåll på vägen hem. Passade på att plocka ur linserna halvvägs. Orkade inte sätta på glasögonen som låg trygga i väskan, utan tänkte jag kunde fortsätta resten ändå.

Jag överlevde. Mötte nämligen inte en enda bil. Men kan ju inte skryta att jag ser särskilt exemplariskt utan hjälp. Typ så här ser det nog ut när jag tar av glasögon/linser:

Konstigt att jag ändå var lite nervös på vägen hem? Även om klockan närmade sig 02 och gatornas användare var få.

Oj nu slocknade nästan mina ögon. Undrar varför jag sitter här. Gonatt! /Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0