Kent gör Sven-Ingvars cover!!!

Det skulle jag vilja höra! "Sommar och sol" med Eskilstunas största deppband. Men det händer nog inte... Det hade hur om helst sammanfattat mi ganska bra just nu. Sommarvärme (typ) ute och man blir så glad! Samtidigt har en lätt fanatisk tjej på Schwarzkopf inspirerat mig att börja lyssna på Kent igen. Var ju lite halvimponerad av senaste skivan och tyckte att jag hade kommit över det stadiet.

Men icke. Hagnesta Hill är ofantligt fantastisk.

Le Corbusier var en annan stilbildare under sin tid (smidig övergång...). Honom ska jag skriva om nu. Historiahemtenta nämligen.... ska skriva fyra A4or om arkitekturhistorian från 1700-talet och framåt. Det ska bli. roligt...

Sätta igång nu. Bara diska först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0